Myšlienku projektu Pohoda za volantom sme prezentovali medzi slovenskými vodičmi mediálnou kampaňou a priamou interakciou s originálnym nápadom. Usporiadali sme na Slovensku niečo unikátne, čo tu nebolo a zároveň sme priniesli za volant skutočne pocit pohody. Autokinom Pohoda za volantom sme prepojili výchovnú myšlienku a pozitívne emócie sedenia za volantom. Invenčnosť a unikátnosť projektu oslovila už v prvom ročníku predovšetkým mladých ľudí, ale aj média. Priamo na premietaní sa zúčastnilo cielene vyše 3 000 automobilov, silnou mediálnou kampaňou Fun rádio, Zoznam.sk, Nový Čas a Tesco sme pôsobili vo frekventovaných médiách, ktorými sme obsiahli celé Slovensko a okrem inzercie sme zaevidovali vyše 40 PR článkov a reportáži o projekte.

 

Dostali sme aj do hlavných správ najsledovanejšej televízie Markíza.